Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Saturday, February 19, 2011

kau bukan milikku !


entri kali ni,,macam sedih banyak jek...
tak tahu la kenapa..haiss

*aku mula jatuh hati kepadamu...
MySpace
(emilda ahmad-kimia)
penah dengar lagu ni?
dengarlah!best .. =)
.........................................................................................

kau bukan untuk aku dan kau bukan milikku !tidak mengapa..
mungkin itu sudah takdir...inshallah aku terima kott..heeee~
takpela,,kau terlalu bagus untuk aku.
walaupun aku belum mengenali kau sepenuhnya.
aku sedari hakikat.aku bukan sapa-sapa.
dan aku tak punyai apa-apa.
noktah!
*ni bukan entri orang yang tengah putus cinta!

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Ya Allah...
Seandainya telah Engkau catatkan...
Dia milikku tercipta buatku...
Satukanlah hatinya dengan hatiku...
Titipkanlah kebahagiaan antara kami...
Agar kemesraan itu abadi...
Ya Allah...
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani...
Seringkanlah kami melayari hidup ini...
Ketepian yang sejahtera dan abadi...
Maka jodohkanlah kami...
Tetapi Ya Allah...
Seandainya telah Engkau takdirkan
Dia bukan milikku...
Bawalah dia jauh daripada pandanganku...
Luputkanlah dia dari ingatanku...
Dan periharalah aku dari kekecewaan...
Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti...
Berikanlah aku kekuatan...
Menolak bayangannya jauh ke dada langit...
Hilang bersama senja yang merah...
Agarku sentiasa tenang...
Walaupun tanpa bersama dengannya...
Ya Allah yang tercinta...
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu...
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku...
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui...
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini...


p/s - sakit mental yang datang dengan tiba-tiba tanpa diundang !
       ni yang buat aku benci dengan diri sendiri.
MySpace


hanya tersenyum...~  =)  MySpace




No comments: