Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Thursday, December 30, 2010

. : Dulu Kala : .

Korang ingat tak zaman sekolah dedulu?
Tadi,,bila aku duk sorang2 kat dalam bilik...teringat plak zaman masa kanak2 dulu...
MySpace


Dulu2kan, kalau terpijak kasut sekolah kawan, mesti kita kasi kasut kita suruh dia pijak balik.kn?kn?
Kiranya, sama adil la konon. Hahaha.poyo jek..

Lagi, masa dulu, kalau kawan pinjam sharpener, mesti pesan,  
“Eh,,kau jangan tiup tau pengasah aku tu. Nanti tumpul pulak sharpener aku.”
Betul tak apa aku kata nih??korang pun mesti penah cakap mcm ni kn?

Lepas tu,, dorang ada kata kalau sharp pensil tu...jangan sampai 'KONTOT'..
nanti mak kau mati...
adhoii,,,yang aku ni pun percayala bulat-bulat...al-maklumlah,,budak2 apa tau..
korang pun mesti percaya gak kn?kn?sma mcm aku...
xyah nak tipu aku la..lau korang kata 'X' ..hahaha


haaa.. lagi satu pasal pensil warna. Kalau boleh, lagi besar pensil warna kau, maksudnya, kau memang anak orang kayee. Ramai la kawan2 pun rapat nak pinjam. Bila dorang nak pinjam, siap pesan,  
“Nanti jangan tekan kuat kuat tau ! Kang tumpul, mak kita marah.”
heeeee~


............................................................................................


ni la zaman persekolahan yang tak akan dilupakan...
Sekejap jek masa berlalu kn ??....
Rasa nak ulang balik je zaman persekolahan..
bole err??haizz...


waktu sekolah dulu,, lau cikgu mara je...balik umah ngadu dgn mak...
anak manjala katakan...
anak : makkk,,,tadi kat sekolah org kene marah...waaaa (smbil menangis)
MySpace 
mak  : kenapa cikgu marah ??
anak : yela,,keja sekolah tak siap..
mak : tu la,,,spe suruh main je..kan mak kata,siapkan keja skola dulu baru boleh main..padan muka..
MySpace
haizz,,,kita balik nak mengadu,,alih2 kene balik..hahaha..
ade ke patut..apa pnye mak daaa...

apa pun,rindu betul zaman persekolahan. Enjoy je. Besshh. Terbaik ! Takde nak pening kepala pikir masalah itu ini.kn?kn?

 p/s - korang rindu tak ??



hanya tersenyum...~  =)  MySpace

No comments: