Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Sunday, October 30, 2011

cinta dalam hati :)

Salam .. :)


Mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu
- Ungu(Cinta dalam hati)

cinta dalam hati?
setiap org mesti pernah  merasai cinta kan?
cinta pada Allah swt.
cinta pada Rasul saw.
cinta pada Keluarga,Kawan2.
mungkin juga pada buah hati.kan?kan?

macam aku jugak.. :)
tapi hati aku ni lain sikit. (itu bg akula)
aku lebih suka simpan perasaan dari luahkan.
bak kata orang ;
'Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia...Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya..'
bagi aku itu betul.sebab bila aku sayang sangat dkt seseorang tiba suatu masa aku akan rasa benci sangat.
aku sendiri pun tak tau kenapa.
mungkin itu adalah jalan syaitan utk tidak membenarkan umat nabi adam ni berkasih sayang antara satu sama lain kott..(cehh,,ayat mcm org pakar agama jek)


tapi bagus juga bila ada perasaan macam tu.sekurang-kurangnya aku dijauhkan dari maksiat..
aku pun taknafikan sekeliling kita ni pun penuh dgn maksiat.maklumlah dunia akhir zaman..


Pernah ku sempat kecewa
Tak bisa lagi ku terluka
Tunjukkan satu jalan lain untuk ku
Hapuskan dilema dari rasa ragu - Agnes Monica (kutelahjatuhcinta)


Cintailah dia dalam diam,dari kejauhan dengan kesederhanaan dan keikhlasan.
Bila hati mulai rindu.apa boleh buat?pendam jelah  ^.^


p/s - bukan cinta je boleh buat orang GILA tapi bila jumpa dgn org yg takfaham bahasa ! euwww ;P

1 comment:

faruq alfeiro said...

wah! best crite kau iffa..hehe~