Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Thursday, December 1, 2011

aww ..budak comel ? siapakah dia ?

Salam .. have a nice day :)

entri kali ni nak update pasal budak yang sangat 'kiut miut'.
ini budak made in luar negara.no wonder la memang comel mcm saya !  eeuuuww~

Firstly,budak kecil adalah dikategorikan budak yang sangat comel. Lelaki yang suka dengan budak-budak adalah lelaki yang sangat "cool". Bila seorang lelaki mengatakan yang dia suka budak kecil ramai yang memperlekehkan kan?kan? not me okay.

dalam kalangan masyarakat  pula, hanya perempuan saja yang suka benda-benda macam ni. Ini merupakan streotaip masyarakat yang agak dangkal. Seperti dalam movie Adnan Sempit yg Sam pernah kata dalam hati ada taman, itu ada kebenarannya. Lelaki yang keras pun kadang punya hati yang lemah. Bagi aku memang menjadi fitrah manusia saling mengasihi sesama insan.cehh.geli mak dgr nyah ! haha

okay jom roll picture :)
The Narvaez Family .




ELIANA NARVAEZ

seriously aku memang sangat suka dia !
kecomelanya yang terlampau kott..

dia ni ada seorang sista yang sangat cantik like her mummy.
dan mempunyai seorang ayah yang sangat cool .




alololo,,so cute..terharunya bila tengok seorang anak kiss pipi ayah dia mcm ni dan jika korang semua nak tahu aku pun masih berbuat sedemikian lau nak pergi kerja ! ohhoo.kantoi la sudah ~ ^.^



dah.dah cukup-cukup la tu usha picha ni..sangat teruja aku lihat semua picha dorang ni.
do you like it? nak usha lebih lagi ? jom la like page dorang at Fb Jorge Alexa and Eliana Narvaez .


p/s - masih wujud lagi ke lelaki/ayah seperti ini ?




No comments: