Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Saturday, December 3, 2011

mudi seketika !

Salam..have a nice day !




Amik lesen memandu ? ini merupakan rancangan yang tersenarai dalam list aku sempena tahun baru islam ni.
aku tulis ni bukan nak menunjuk.okay!
aku pun tahu korang kat kuar tu semua dah ada lesen kan?kan?
aku je yang baru terhegeh-hegeh nak amik lesen.
perkara pertama dah lepas pada dua minggu lepas.
kelas selama 6jam tidak seperti yang dijanjikan iaitu 5jam shj.sangat mengharukan !
takpe barang yg lepas usah dikenang ! haha~

Next week nya nak terus amik ujian jpj komputer.
serious,aku study macam nak amik STPM tahun lepas.kusyuk bebeno.dah ready aku nak jawab soklan.
tiba masa cancel.postpone next week nya.aku pun dah malas nak pegang buku.mood nak baca dah takde.
so,,harini merupakan penentu segalanya.
balik keje.rehat lepas tu siap-siap.dah ada org jemput aku pun pergi.

...........................................................................

okay.cerita dipendekkan.

have a nice day lah untuk korang semua harini dan bukan untuk aku !
damnn !
kuci-kuciwa sungguh aku harini.takyah aku cakap korang faham sendiri lah.
aku senyap untuk harini dan hanya jari jemariku yang mulus dan tulus ni menaip meluahkan rasa hati.

so,disebabkan **** aku kene study balik benatang haram tu dan
harini aku nak share satu software ujian JPJ komputer. Memang bagus untuk korang yang nak amik lesen.
Test simulasi ni sangat best sebab ada jawapan sekali. Korang boleh la check tang mana yangg salah ye..
tak macam yang aku amik tadi. hapa pun tak boleh !
aku pun tak tahu tang mana yang aku salah..ntah-ntah cina tu saja nak dajal aku kott.
Manala tau aku punya jawapan semua betul kan? saja nak buat aku ****...adhoiii~

Ini hanyalah untuk suka-suki je. Pada mereka yang dah ada lesen nak jawab pon boleh.tak salah !
Apa lagi. Barang baek ni.. Jom Download. Heeee...



p/s - kalau aku **** lagi lepas ni. sah la aku ni bengap ! hahaha~ ^.^




No comments: