Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Sunday, January 16, 2011

KERJA.KERJA.KERJA


Allahi Allah kiya karo . Dukh na kisi ko diya karo . Jo duniya ka malik hai . Naam ussi ka liya karo . Allah hee Allah…
Allahi Allah kiya karo . Dukh na kissi ko diya karo . Jo duniya ka malik hai . Naam usi ka liya karo. Allahi Allah…
hehehe...nyanyi lagu Maher Zain.hiburkan hati jap !


Syukur Alhamdulillah....interview keje itu hari da dapat.. =)
orang kata lau rezeki tak kemana..tapi usaha dan doa itu juga perlu.kn?kn?
esok da mula start keje... haizz..
nampaknye,tak bole la nak on9 FB  selalu..
dan tak dapat la nak teruskan pekerjaan aku sebagai penternak dan petani berjaya sepenuh masa..hehehe
(walaupun dalam alam fantasi =P) fantasi?? owh,,FARMVILLE..heheh..
satu lagi,, tak dapat nak kutip duit kat HappyIsland,Itgirl.
yang paling terbaru CityVille... =)
suka main game ni,,bagaikan dunia ini ana yang punya..hahahaha

dah.dah.lupakan kejadah alah tu semua.
citer pasal kerja tadi...aku da di'interview ke??
rasa macam belum jek..sbb hari tu aku just isi borang jek..
actually,,aku pun tak tahu nak mintak keja apa masa isi borang tuh..
so,,aku biarkan jela kosong..
da la dgn tak bawak resume nya...adhoii..
gila la kau ni iffa..tu yg penting sebenarnya !! haiss...
esoknya baru gi hantar resume..dgn muka tak malunya dtg kembali...errrr ~

tapi,,apa-apa pun dapat jugak kerja..
kerja apa?? eh,,adela...yg penting office.heheh
nak tau jugak?? actually,,mula-mula tak tahu kerja apa..
masa dorang call tu..aku just kata 'OK' jek..gaji pun aku tak tanya...
mengong punya iffa.!sbb aku rasa da syukur aku dapat kerja kat situ..
alhamdulillah...
lepastu tanya la balik,,'saya kerja sebagai apa?' (dgn suara lemah lembutnya..haha.poyo!)
haa??bia betul?? (sambil berkata dlm hati..= P)
hehehehehehehe. eh,tak yah la tau..!

        
p/s - apa motif aku letak gambar Maher Zain ??
        oh,,sesungguhnya takde kene mengena dgn entri ni ya !
         harap maklum .
hanya tersenyum...~  =)  MySpace

No comments: