Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Thursday, January 27, 2011

saya suka BAJU KURUNG.kamu?

sejak mula kerja ni...hari-hari aku pakai baju kurung...
tak tahu la kenapa,,
mungkin keselesaan yang aku dapat if pakai baju kurung...
mungkin juga aku tak de baju kerja kott setakat ni..hahaha
means,,seluar and kemeja...
tapi tak jugak,,mmg dah sebatian kott.. =))
lagipun,,stok baju kurung aku belambak..
so,,pakai jela apa yang ada eh..
baju kurung ni pun ringkas dan senang dipakai...
batul tak??


lau korang tengok sekarang ni pun trend baju kurung ann??



cthnya ; mcm ana raffali ni..
cantikkan dia?aku suka !
walaupun aku tak berapa minat dengan lagu-lagu dia tu..
tapi perwatakan anda style berpakaian dia aku minat... =)

biar pi la org nak kata aku apa...
eh,,mulut org..mne blh tutup an?
malasss nak layan...
be your self..ok?


p/s - baju kurung sgt indah....kamu suka??saya pun..! ;)

hanya tersenyum...~  =)  MySpace

No comments: