Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Thursday, January 27, 2011

kenapa mesti aku?



makk aii...
demam batuk selsema pulak hari ni...
sadisnye..
pagi-pagi da tak larat nak bangun...
kepala berat gila..mcm ada batu besar kt dlm..
haiss...
apela nasib badan..
kenapa mesti aku yang kena demam ni?
hahaha..kenapa tak org lain..?
ishh,,,aku tak suka betul la !

so,tak dapat la nak pegi keja...rest aje kat uma..
syoksyok... ;)
lepas aje gi klinik amik ubat..
balik uma,,,zzzzZZZ
haiss,,tido ajela memanjang.....

semalam masa kat ofis pun aku tido..
teruk betul..tapi nak buat mcm mana..
da memang aku sakit kan..
if aku tak tido pun,,memang keja tak akan jalan punya..serius!
so,,tido sekejap adalah lebih baik.!
lantak engkau la nak cakap apa..
nak kata aku curi tulang ke,,ngada-ngada ke..
ape ke,,dan seumpama dgnya..
aku peduli hapa !
kau apa tau?
tak tahu apa-apa kan??so,senyap!oke  ;P

harapnya,,cepatla sembuh...
tak suka la macam ni...
tapi,apa boleh buat..
mungkin ni salah satu nak hapuskan dosa kott..yeke??
(*kata-kata org ).
yela,,aku ni manusia..bukan malaikat ! 

p/s - kenapa mesti aku?ade kne mgena ke dgn entri ni?haha...sila abaikan!

hanya tersenyum...~  =)  MySpace

No comments: