Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Monday, January 2, 2012

The Beautiful Engagement.

Assalamu'alaikum :)


This is my cousin engagement ceremony. 31/12/2011. Nabila Azuren Mazlan
Aku tak dapat hadir pada hari itu dan sebagai gantinya entri ni khas untuk dia..huhuhu :)
even aku tak dapat datang kerana tarikh bersilang dengan wedding day makcik sedara aku tapi aku dapat rasakan suasana yang sangat meriah..
jom semak-semak gamba dia  ^.^




Sory dear,,cilok tanpa pengetahuan ! heee


Nabila Azuren atau nama timangan *Uyen..hehehe
dan dia merupakan sepupu yang pertama melangsungkan pertunangan ! congrats yo ! :)
semoga pertunangan ini membawa kejinjang pelamin..Inshallah.Amin !





one happy family at home ! oppss,,i think ada sorang lagi tertinggal.

natural beauty..sebijik muka mak dia !




Nanti kawen jangan lupa jemput ya..Inshallah pasti datang ! :)

P/s - aku bila la lagi ekk?? hahaha :P

No comments: