Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Thursday, February 3, 2011

si penjual cokelet... ;)


heeeee~
spe yg jual cokelet tu?
eh,,sape lagi ..haiss

setakat ni,,aku masih lagi meneruskan bisnes cokelet aku secara kecil2an..
hehehe...
semua orang tak tahu kan?kan?
tak pe,,sekarang ni aku bagitau..oke ;)
lepas je muncul idea untuk cipta cokelet sendiri..
so,,buat la..then jual untuk kutip dana form6..
idea tu pun hasil kongsikong antara kami juga.. =)

sekarang ni,,sessi menjual cokelet masih diteruskan..
actually,,aku suka-suka je buat benda alah yang remeh temeh da sulit ni..
tapi,,lau aku buat tak kan belambak cokelet semua tu aku nak makan..
yee tak??
buat penuh esebox jek..
so,,mencari dan tercarila pasaran gelap...
hahaha...
eh,,tak bole la nak bagitau kat mana aku jual..
dah kata pasaran gelap an?an?

so,,ade la juga aku pendapatan sampingan...ceciput pun jadila..
tapi,,benda ni pun aku da start lama...
sebelum dapat keja baru ni...

al-maklumla,,,disebabkan pasaran gelap..
takdela aku jual mahalan sangat...=P
lagipun ni untuk aku sorang je..
lain la time jualan kat sekolah dulu...
da kata kutip dana...so,,harga tu up la sikit..
heeee~ =)
dapat untung sikit...oke la kan..
ni pun buat hanya suka-suki aje...
takde benda nak buat..
bak kata orang,,takde keja,,cari keja..

packaging cokelet still sama mcm dulu..
cuma wane betukar sikit..
ni ha.....

         v
         v
         v
         v
         v
         v
         v
         v
         v
         v

jengjengjeng.....

 (takde la hebat mana pun!!)


p/s - ade sape-sape yang nak order??muahahahaha~ =P

hanya tersenyum...~  =)  MySpace

No comments: