Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Monday, March 28, 2011

saya lesbian? oh,dasyatnya !



salam.
perghh,,entri nak gempak je kan?(gempak la sangat!)

eh,,betul ke mak ni lesbian nyah?biar kebeno?
takkan la kott! salah disisi agama tau!
tak peecaya ke??
mai tengok ini gamba ya.

                                                               






tengok tu,,suka sandar menyandar !
 ni pun sama!
 haa,,yang ni pun.tengok..berpegangan tangan tuu... =P
perghh,,kene mara dgn justin bibir kang!
masa skola dulu.mula berjinak-jinak nak jadi lesbian.haha!
tengok tu,,suka gamba dekat-dekat !


apa yang anda rasa?mak ni lesbian ke nyah?haha
tu la mak kata..entri nak gempak jek.

emm,,,mak ni bukan lesbian la nyah.
just suka pada perempuan..tak salah kan?
kita hidup kat dunia ni kene berkasih sayang... =)
ye tak?

nak kata kat sini bukan la tak suka pada lelaki tapi kurang berminat.
kurang meh?
sebab-sebabnya..lau nak diceritakan satu persatu memang banyak la der.
penat mak nak naip nye ni ha.
takyah la tau.oke. (cehh,,bunyi mcm org penah patah hati jek?!)

p/s - ade ke sape-sape yang sudi jadi lesbian mak ni nyah? takde? oke.fine ! teeeeett~

hanya tesenyum...~  =)MySpace

3 comments:

HATYCIKNUURUL said...

hehehe,.BFF kn,mmg best bile kite slalu brsame,..bukan nyah!,.adess,.

Iffa Zafira said...

hehehehe...
saje je bt entri mcm tu =)

Anonymous said...

kalu leh jgn la melwak bnda2 mcm nih..tkut betul2 jadikk.hati n perasaan ni x leh dkawal.idup ni rumit.pokok pangkalnya tnya diri sndiri sbb kita lebih kenal diri.

p/s:sya nk jadi teettt...hahah..gurau ja..btw,nice blog.peace.=P