Friends :)

LIKE jika anda SUKA :)

Saturday, February 26, 2011

aku sudah tukar nama -.-

Salam..



hehehe,,entri kali ni is about my name!oke. =)
aku sudah tukar nama..
Hello,
My name is .... ?? IFFA DUT.
al kishahnya panjang!
takpe,aku pendekkan.oke.
macam ni kisahnya..
disebabkan nama penuh aku IFFA ZAFIRA,,
ala-ala nama artis gitu..
haisss,,,kene ejek la pulak..
elok-elok IFFA ZAFIRA tukar la jadi IFFA RAZIAH !
alamakk aii,,,
ade gak orang tanya..awak ni adik Iffa Raziah ke?
ke awak ni anak Iffa Raziah ke? itu la ini la..
macam-macam..malas nak melayan. (oh yeah??)
da tanya itu ini,,meleret-leretla jadinya...haiss
Iffa Raziah mana?Iffa Raziah DangDUT..
disebabkan mereka-mereka yang pakar dalam bab-bab memanipulasi dan pakar publifikasi ni malas nak panggil panjang bejela-jela nama Iffa Raziah DangDUT tuh..
jadi panggillah DUT aje..
mak sabar ni nyah..apa nak buat.terima ajela seadanya..
kira femes gak la eh aku ni? muahahahaha (gelak bangga!)
yela,,ala-ala nama artis!

lepas sorang,sorang panggil aku DUT..
makin lama,makin ramai !
dan sekarang ni aku nak bagi tau kau orang semua..
yang panggilan ni sudah TERSEBAR satu company tu.
makkk aii,,malunya la hai..
dah yang lain mula beranggapan bahawasanya nama aku yang sebenarnya DUT.
eh,,my name is IFFA ZAFIRA.oke.not DUT DUT.
kadang-kadang tak paham aku dengan orang-orang ni.
suka-suki je tukar nama aku yang sedap ni !

p/s -  
actually,,aku tak kisah pun orang nak panggila aku DUT ke DOT ke TUT ke TOT ke.jangan panggil aku KENTOT suda eh ! pantang atok nenek aku ! =P

hanya tersenyum...~  =)  MySpace

No comments: